Go Back   Nodiatis Forums > Nodiatis Forums > General Discussion > Uncivil or Off Topic
Forgot?

Reply
 
Thread Tools Display Modes

Exploiters!!!!
Old 09-04-2013, 05:39 PM   #1
Master
Boss Hunter
 
Master is offline
Join Date: Nov 2011
Posts: 1,832
Default Exploiters!!!!

So I finally understand why people exploit now. I could never understand it until today!

So.... here I am at school.... Walking to my next class, observing the beauty of gods work in women. Suddenly, I notice a rather exceptional 10/10 walk right pass me and give me a little smile. Being the pervert I am, I turn around to look at her ass........ This is where I exploited the first time on purpose ever! She was wearing these loose white short... short short short shorts, and a t-shirt that had some nursing program stuff on it. BUT, apparently when she sat up out of her seat, her purse bag thing hugged the side of her shorts when she sat up and caught her shorts while that side was staying up. Her right half ass cheek was completely showing.... I decided I wanted to be a creep so I followed behind her for a short period of time until she got to the schools gym. Before she enters, I didn't want her to get embarrassed or anyone else to enjoy the show so I told her "hey.... your shorts are stuck and your ass is showing". she blushed, then smiled and said thanks.

On the way back to my class, I sadly thought about nod and immediately understood you exploiters!
  Reply With Quote

Old 09-04-2013, 08:20 PM   #2
hotshot64
Epic Scholar
 
hotshot64's Avatar
 
hotshot64 is offline
Join Date: Sep 2009
Posts: 5,070
Default

Exploiting women ftw
__________________
https://nodtools.net
Your comprehensive source for Nodiatis calculators and information.



  Reply With Quote

Old 09-04-2013, 08:26 PM   #3
flipynifty
Epic Scholar
 
flipynifty's Avatar
 
flipynifty is offline
Join Date: Aug 2008
Posts: 4,455
Send a message via MSN to flipynifty
Default

you seriously didn't get her number?
__________________


omg i wanna sammich nao
  Reply With Quote

Old 09-04-2013, 08:31 PM   #4
Master
Boss Hunter
 
Master is offline
Join Date: Nov 2011
Posts: 1,832
Default

Jeez... Im married.... Your a terrible person!
  Reply With Quote

Old 09-04-2013, 08:43 PM   #5
flipynifty
Epic Scholar
 
flipynifty's Avatar
 
flipynifty is offline
Join Date: Aug 2008
Posts: 4,455
Send a message via MSN to flipynifty
Default

if shes a 10 then maybe youre wife will want in too :P
__________________


omg i wanna sammich nao
  Reply With Quote

Old 09-04-2013, 08:47 PM   #6
Master
Boss Hunter
 
Master is offline
Join Date: Nov 2011
Posts: 1,832
Default

Thanks for the dream tonight :P
  Reply With Quote

Old 09-05-2013, 06:02 AM   #7
zenga
Epic Scholar
 
zenga's Avatar
 
zenga is offline
Join Date: Aug 2008
Location: Somewhere in Belgium
Posts: 2,086
Send a message via MSN to zenga
Default

Quote:
Originally Posted by Master View Post
Jeez... Im married.... Your a terrible person!
I can't believe what you just wrote, such a disappointment. Sounds like you have to learn a lot about the real world son. Really I have no words for your naivety and stupidity ... a man can't be in a better situation than the one you were in. Married? So what, it doubles the fun of having a secret.. Damn you fool.
  Reply With Quote

Old 09-05-2013, 08:19 AM   #8
Master
Boss Hunter
 
Master is offline
Join Date: Nov 2011
Posts: 1,832
Default

Haha if you saw or knew my wife you wouldn't **** that up either... I'm a very sexual person and I can't help but to notice attractive women. But I dare not touch.. Only imagine undressing them in my head. Lmao
  Reply With Quote

Old 09-05-2013, 10:44 AM   #9
Master
Boss Hunter
 
Master is offline
Join Date: Nov 2011
Posts: 1,832
Default

And! I found the solution to nod success... If your kids do something bad... Punish them by making them town walk for you... If they do something good... Reward them by making them farm for you... It's a great system. Only wish I was a Asian farmer now
  Reply With Quote

Old 09-05-2013, 03:38 PM   #10
TemariChan
Auction Master
 
TemariChan's Avatar
 
TemariChan is offline
Join Date: Dec 2008
Location: With the man of my life.
Posts: 1,293
Default

Quote:
Originally Posted by Master View Post
And! I found the solution to nod success... If your kids do something bad... Punish them by making them town walk for you... If they do something good... Reward them by making them farm for you... It's a great system. Only wish I was a Asian farmer now
LMFAO, now thats funny, making kids do the hard work for you, HA! Dont get me wrong, I thought about that myself, but Ill never do it.
__________________
Do I care if you hate me, do you wanna know the truth? c'est la vie, adios, good riddance, @#$% YOU! ┌∩┐(◕_◕)┌∩┐
  Reply With Quote

Old 09-05-2013, 03:40 PM   #11
Master
Boss Hunter
 
Master is offline
Join Date: Nov 2011
Posts: 1,832
Default

Do it!
  Reply With Quote

Old 09-05-2013, 05:57 PM   #12
gailenstryker
Rare Collector
 
gailenstryker's Avatar
 
gailenstryker is offline
Join Date: Oct 2008
Location: Oconto Falls WI
Posts: 834
Default

Do EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET
__________________
Beat Me, Whip Me, Make Me Use Vista

Just remember Today's raincheck is tomorrows' Golden Shower.

  Reply With Quote

Old 09-06-2013, 02:46 AM   #13
Atropos
Rare Collector
 
Atropos's Avatar
 
Atropos is offline
Join Date: Dec 2011
Location: World of Pain
Posts: 887
Default

He he
  Reply With Quote

Old 09-06-2013, 11:51 PM   #14
flipynifty
Epic Scholar
 
flipynifty's Avatar
 
flipynifty is offline
Join Date: Aug 2008
Posts: 4,455
Send a message via MSN to flipynifty
Default

Hmmmm
__________________


omg i wanna sammich nao
  Reply With Quote

Old 09-06-2013, 11:55 PM   #15
Master
Boss Hunter
 
Master is offline
Join Date: Nov 2011
Posts: 1,832
Default

Hmmm
  Reply With Quote

Old 09-07-2013, 01:25 PM   #16
gailenstryker
Rare Collector
 
gailenstryker's Avatar
 
gailenstryker is offline
Join Date: Oct 2008
Location: Oconto Falls WI
Posts: 834
Default

next time take pics & share!
__________________
Beat Me, Whip Me, Make Me Use Vista

Just remember Today's raincheck is tomorrows' Golden Shower.

  Reply With Quote

Old 09-07-2013, 03:53 PM   #17
flipynifty
Epic Scholar
 
flipynifty's Avatar
 
flipynifty is offline
Join Date: Aug 2008
Posts: 4,455
Send a message via MSN to flipynifty
Default

Hmmmmm
__________________


omg i wanna sammich nao
  Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump



All times are GMT -5. The time now is 03:14 PM
Boards live since 05-21-2008


vBulletin skin developed by: eXtremepixels
Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.